Sunday, August 9, 2009

ဖိတ္စာ ေလးတစ္ေစာင္






ကၽြန္ေတာ္ဆီကို မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ရဲ႕ မဂၤလာဖိတ္စာေလး ေရာက္လာတယ္။ မဂၤလာဆြမ္းေကၽြးဆိုလို႔ ကၽြန္ေတာ္ နည္းနည္းေတာ့ စိတ္ထဲ ေလးစားမိသြားတယ္။ ဒီနုိင္ငံမွာ မဂၤလာေဆာင္ခန္းမေတြက ပိုျပီးမွ အဆင္ေျပေနပါရဲ႕သားန႔ဲ ဘုန္းၾကီးေက်ာင္းမွာ ဆြမ္းေကၽြးမယ္တဲ့ ။ဒီေကာင္ ေနာက္ဆံုးေတာ့လည္း မိန္းမယူလိုက္ျပီးေပါ့ ေလဟု ေတြးကာ ကၽြန္ေတာ္ အမွတ္တမဲ့ ဖိတ္စာကို ေမ့ေနခဲ့တယ္။
ကၽြန္ေတာ္က အရာအားလံုးကို ေမ့တတ္သူ ျဖစ္ေနခဲ့တာကိုဗ်ာ…
(၂)
အဲဒီမနက္ေပါ့ အဲဒီမနက္ခင္းးမွ မနက္ခင္း စစ္စစ္ သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ ကို လမ္းၾကံဳ၀င္ေခၚျပီး မဂၤလာေဆာာင္ပြဲကို ကၽြန္ေတာ္သြားခဲ့တယ္။ နွစ္ ေပါင္း မ်ားစြာ ၀တ္က်င့္ပ်က္ေနတဲ့ ပုဆိုးနဲ႔ တုိက္ပံုကို ကၽြန္ေတာ္ ၀တ္ လာရ တဲ့ ဒုကၡကလည္း မေသးပါဘူးဗ်ာ... ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ျမန္မာျပည္ကိုေတာင္ လြမ္း မိ တယ္ဗ်ာ။ အိမ္မျပန္ျဖစ္ခဲ့ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ ဘ၀ကို အဆင္ေျပသလို႔ ေလွ်ာက္ခဲ့ရတာ အိမ္ဆိုတဲ့ အနွစ္သာရကို ကၽြန္ေတာ္ ေမ့လုလုျဖစ္ေနျပီ ။ ျမန္မာ ဆိုတဲ့ အေတြးထက္ လူသားတစ္ေယာက္ ဆိုတဲ့ အသိနဲ႔ဘဲ ကၽြန္ ေတာ္ က ရပ္တည္ေနခဲ့တာကို။ ခုလို႔ ျမန္မာလို ၀တ္ ျမန္မာေတြ ရွိတဲ့ေနရာ ျမန္ မာ ၂ ေယာက္၏ လက္ထပ္မဂၤလာေဆာင္ ေလးကို ဘုန္းၾကီး ေက်ာင္း မွာ က်င္းပတယ္ ဆိုေတာ့လည္း တစ္မ်ိဳးေလးေတာ့ ေႏြးေႏြး ေထြးေထြး ေလး ေတာ့ ခံစားရတယ္ဗ်ာ။ ဆူဆူညံညံအသံေလးေတြ ရယ္ေမာေလွာင္ေျပာင္သံ ေလးေတြ ၊ တစ္ေယာက္ကို တစ္ေယာက္ စေႏွာက္ေနၾကတဲ့ အသံေတြ အားလံုးက မဂၤလာရွိပါတယ္။ သိပ္ကိုရိုးရွင္းတဲ့ ဒီအခန္းနားမဂၤလာ ေဆာင္ ေလးက ဘာအေဆာင္ေယာာင္ေလးမွ မပါဘဲ မိတ္ေဆြမ်ားေရွ႕ ဘုန္းၾကီး ဆြမ္းကပ္ မဂၤလာယူတာမို ကၽြန္ေတာ္ေတာင္ ဘာမွဆိုင္ ညာမဆိုင္ သေဘာ က်ေနေသးတယ္။ ငါ့အလွည္မွာလည္ ဒီလိုမ်ိဳးေလး လုပ္ရင္ ပိုေကာင္း မယ္ ထင္တယ္လို႔ ေတြးမိေသးတယ္။ ဘုရားသခင္သာ သိေတာ္မႈမယ့္ ကၽြန္ ေတာ္ အလွည့္ကို ေတြးရင္းနဲ႔ ရင္ေမာ မိတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က အခ်စ္ ဆုိတာ ကို အရာအားလံုးထက္ တန္ဖုိး ထား တတ္သူ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ခဲ့လ႔ိုလား မသိဘူး ။ အခ်စ္ကို လိုက္ ရွာခဲ့လို႔ အခ်စ္ကို ကၽြန္ေတာ္ မေတြ႔ဘူးျဖစ္ေန ခဲ့တယ္ …
အခ်စ္ဆိုတာ ဘယ္လိုမ်ိဳးလည္းဗ်ာ လို႔ ဒီအသက္အရြယ္ေရာက္မွ ေမးရင္လည္း သူမ်ားေလွာင္တာကို ခံရေပေတာ့မယ္…

(၃)
ဟိုေတြး ဒီေတြးရင္းနဲ စိတ္က အေတြးေနာက္ေရာက္တတ္ရာရာလြင့္ေနတံုး ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္း စံုတြဲခန္းမထဲကို ၀င္လာတယ္။ ျပံဳးျဖဲျဖဲ နွင့္ ခန္႔ခန္႔ၾကီး လုိက္ဧည့္ခံေနတဲ့ ကၽြန္ေတာ္သူငယ္ခ်င္းကို အေ၀းကေန ကၽြန္ ေတာ္ လက္ျပႏႈတ္ဆက္လိုက္မိတယ္။ ဒီေကာင္ ဒီလိုဆိုေတာ့လည္း လူ ေကာင္း သူေကာင္းပံုစံဘဲ ။ ဟိုတံုးကနဲ႔ ေတာ့ နည္းနည္းေလာက္ ကြာ ေန တယ္ ။ ဒီေကာင္အရင္ပံုေတြကိုသာ ျမင္ရင္ ဒီမိန္းခေလး လက္ထပ္ပါ မလား မသိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႕ က ဆိုးေဖာ္ ဆိုးဖက္ သူ႔အေၾကာင္းကိုယ္သိ ကိုယ္႔ အေၾကာင္းလည္း အူဘယ္ႏွစ္ေခြရွိသလည္းဆိုတာ သိေနၾကာတာကို။ ေကာင္မေလး ကိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္မသိပါဘူး။ ဒီေကာင္ဘယ္ကေန ေတြ႔သြား သလည္း မသိဘူး ဒါမ်ိဳးက်ေတာ့ ဒီေကာင္အသံေတာင္မထြက္ ဦး ထား ခဲ့ တာကို…


(၄)ကၽြန္ေတာ္ေရွ႕ေတာ္ေမွာက္ အရိပ္တစ္ခုေရာက္လာတယ္ ။ အဲဒီအရိပ္က စကားတစ္ခြန္းေျပာလိုက္တဲ့ အခ်ိန္မွာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ ေလဟာ နယ္ ထဲ ကေန လြင့္ထြက္သြားခဲ့တယ္။ ျငိမ္ျငိမ္သက္သက္ တည္တည္ျငိမ္ျငိမ္ပါဘဲ ေလေပြတစ္ခု ကၽြန္ေတာ္ ေရွ႔ေတာ္ေမွာက္ ႏုႏု၀ါ၀ါ အခ်ိတ္ဆင္ေလးကို ပု၀ါေလး ျခံဳလို႔ ရိုးစင္းတဲ့ ပန္းခက္ကေလးေတြ အနားသတ္အလွဆင္ထားတဲ သူမ ကိုယ္က ေတာက္ပမႈတစ္ခု အရွိန္အ၀ါတစ္ခုခု ရိွေနတယ္လို႔ ကၽြန္ ေတာ္ ထင္လုိက္မိတယ္။ သူမကသိပ္ေခ်ာေမာသူေတာ့မဟုတ္ ညိုတိုတို ၾကည့္ေကာင္းရံုေလး တစ္ေယာက္ပါဘဲ။ ရင့္က်က္တည္ျငိမ္မႈကို ကၽြန္ ေတာ္ သူမမ်က္နွာေပး ေလးမွာ ရွာေတြ႔တယ္။ သူမမ်က္၀န္းေတြက ကိုယ့္ကိုကိုယ္ ယံုၾကည့္မႈ အျပည့္ ရွိတဲ့ မ်က္လံုးမ်ိဳးေတြ နဲ႔ သူမက ဒီခန္းမထဲ အထင္ရွားဆံုးျဖစ္ေနတဲ့ အသက္သံုးဆယ္ ၀န္းက်င္ သတိုးသမီးေလး ပါဘဲ ။
မိတ္ေဆြေတြကို တစ္ေယာက္ခ်င္း လုိက္လံႏႈတ္္ဆက္ရင္း ထိုင္ေနတဲ့ ကၽြန္တာ္ကို သူမျပံဳးျပံဳးေလး စကားတစ္ခြန္း ဆိုပါတယ္။
ကို….ဘယ္သူဟုတ္ပါသလား က်မ …..ဘယ္သူပါဆိုျပီး မိတ္ေဆြ တစ္ ေယာက္ ကို လာႏႈတ္ဆက္သလို႔ လာႏႈတ္ဆက္ပါတယ္။ သူမက ကၽြန္ေတာ္ ဒီ မဂၤလာ ေဆာင္ ကို လာမယ္ဆိုတာကို လည္း သိပါတယ္တဲ့။ ေတြ႔ရတာ ၀မ္းသာပါ တယ္လို႔ သူမက ဆုိပါတယ္။ သာမွန္မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ ကိုယ့္ မဂၤလာေဆာင္ကို လာအားေပးတဲ့အတြက္ ႏႈတ္ဆက္တဲ့ အျပံဳးေလး သူမႏႈတ္ခမ္းေပၚမွာ တပ္လို႔ သူမက လာႏႈတ္ဆက္ သြားပါတယ္။

(၅)
တစ္ခ်ိန္တံုးက အသြင္တစ္မ်ိဳးနဲ႔ သူမကို ကၽန္ေတာ္ရွင္းႏွီးခဲ့ဖူးတယ္ ။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေမာ္နီတာ မ်က္ႏွာျပင္ တစ္ဖက္စီမွာေနရင္ တြယ္တာခဲ့ဖူးတယ္။ သူမ ပံုရိပ္ေတြကို ကိုယ္ထင္သလို ေတြးရင္ ကၽြန္ေတာ္တို႔စကားေတြ ေျပာခဲ့ၾကတယ္။
ကၽြန္ေတာ္က သူမကို ရပ္အရွည္ၾကီးလို ပိန္ပိန္ပါးပါး မိန္းကေလး တစ္ ေယာက္ လို ေတြးၾကည့္ဖူးတယ္။ ၀၀ကစ္ကစ္ ပုပုေလးလို႔လည္း ပံုေဖာ္ ၾကည့္မိျပန္တယ္ ။တကယ္လို႔ အလြန္လွပတဲ့ မိန္းကေလး ျဖစ္ေနမယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ ရင္ခုန္ရျပန္တယ္။ ဒါမွမဟုတ္ဘဲ သူမ မ်က္နွာ ကို လံုး၀မျပခ်င္ ရေအာင္ ရုပ္ၾကမ္းၾကီးမ်ား ျဖစ္ေနေလမလားလို႔ ေၾကကြဲဖူးခဲ့တယ္။ ဒါေတြက သူမဆိုတဲ့ ကၽြန္ေတာ္သိတဲ့ သူမ သို႔မဟုတ္ ကၽြန္ေတာ္တြယ္တာခဲ့ဖူးတဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ ပါ။ ဘာအေရာင္ ေရာသက္မႈမွမရွိတဲ့ သူမ၏ စကား လံုးမ်ားကို ကၽြန္ေတာ္ေလးစားခဲ့ပါတယ္။ ဘယ္ဆီ ဘယ္အရပ္ ဘယ္ေနရာ မွာတဲ့ မိန္းကေလးတစ္ေယာက္ကို ကၽြန္ေတာ္ေတြ႔ဆံုးေနသလညး္ ကၽြန္ ေတာ္လံုး၀မသိခဲ့။ ကၽြန္ေတာ္သိခဲ့တာက ကၽြန္ေတာ္ အင္တာနက္ေပၚကို ေရာက္လာလို႔ သူမအေကာင့္ေလး စိမ္းေနခဲ့မယ္ ဆိုရင္ အဲဒီအခ်ိန္ အခိုက္ အ တန္းေလးအတြက္ ကၽြန္ေတာ္ေက်နပ္ေနခဲ့တယ္။ ဘယ္သူ ဘယ္၀ါ အ သက္ဘယ္ေလာက္ ဆိုတာကို ကၽြန္ေတာ္မသိဘူး ။ ဒါေပမယ့္ လတ္တ ေလာ သူမလုပ္ေနတာေလးေတြကိုေတာ့ သူမေျပာျပတတ္ပါတယ္။ ကၽြန္ ေတာ္ရဲ ရွည္လ်ားေထြျပားလွစြာေသာ ေမးခြန္းမ်ားအားလံုးကို သူမက တိတ္ ဆိတ္ စြာ တုံ႔ျပန္တတ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ သြယ္၀ိုက္တဲ့ ေမးခြန္းေတြကို လည္း တည့္တိုးျပန္ေမးတဲ့ ေမးခြန္းေတြနွင့္ ဖ်က္သိမ္းတတ္္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ရဲ႕ ေတာင္းပန္အသနားခံတဲ့ စကားလုံုးမ်ားကိုေတာ့ အားနာသမႈ ေလးနက္တဲ့ အေတြးေတြကို ခ်ျပကာ သူမ လိုရာဆီကို ေခၚယူသြား တတ္ ပါတယ္။

သူမကေျပာဖူးတယ္ ဘ၀ဆိုတာ ေဒါသေတြကို မ်ိဳသိပ္ျခင္းတဲ့..
သူမကေျပာဖူးတယ္ အခ်စ္ဆိုတာ ၀တ္ရုံအသစ္လဲခ်ဳပ္လို႔ ရတဲ့အထည္စ တစ္မ်ိဳးပဲတဲ့ ...
သူမကေျပာဖူးတယ္ ရင္ခုန္သံေတြကို မယံုဘူးတဲ့ မ နက္ျဖန္မွာ ေနာက္တစ္မ်ိဳးခုန္ေနတတ္လ႔ိုတဲ့ ...
သူမကေျပာခဲ့တယ္ ...အ ေဟာင္းဆိုင္ထဲက သမိုင္းဆိုတာ သူမသိပ္ခ်စ္တဲ့ ၀ိညာဥ္ တစ္ခု ပဲ တဲ့ …
သူမကေျပာဖူးတယ္ အလုပ္ခ်င္ဆံုးက အလုပ္တစ္ခုကိုေျပာပါဆိုရင္ ဗယ္ဆင့္ဘင္ဂိုး ကို ညစာ ထမင္း၀ုိင္းေလး တစ္ခုေလာက္တဲ့ သူစားခ်င္တာေတြကို စိတ္ၾကိဳက္စားသြားစမ္းပါေစတဲ့…
သူမကေျပာဖူးတယ္ စိတ္ၾကိဳက္ အလုပ္ခ်င္ ဆံုးအလုပ္ တစ္ခု က နုိင္ငံေရး ဘာသာရပ္ကို အပူအပင္ ကင္းစြာ ေလ့လာသင္ ၾကားခ်င္တယ္ တဲ့..ဒါေပမယ့္ သူမေငြရွာလြယ္တဲ့ ဘာသာရပ္ကို ေလ့လာေနပါတယ္တဲ့..
သူမကေျပာတယ္ ပန္ခ်ိီကားတစ္ခ်ပ္ကို အလိုရွိတာမဟုတ္ဘူး ျပတိုက္ တစ္ခုလိုခ်င္တာတဲ့ ..
သူမကေျပာဖူးတယ္ စာေရးဆရာၾကီးေပါင္းမ်ားစြာကို အိမ္တစ္အိမ္မွာ အ ခန္းတစ္ခန္းစီေပးကာ ထားခ်င္တယ္တဲ့ … သူမကေတာ့ ဒီကမာၻေက်ာ္ နုိင္ငံေက်ာ္ၾကီးေတြကို ပိုု္င္တဲ့ အိမ္ပိုင္ရွင္မၾကီး လုပ္မယ္တဲ့…


(၆)
ကၽြန္ေတာ္ သိခဲ့တဲ့ သူမက ကၽြန္တာ္ကို အဲဒါေတြ ေျပာျပခဲ့တယ္။ ကၽြန္္ေတာ္သိတဲ့ သူမက လက္ေပါက္ကတ္ကတ္ သာမန္ မဟုတ္တဲ့ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္လို႔ ထင္ခဲ့ဖူးတယ္... ကၽြန္ေတာ္သိတဲ့ မိန္းကေလး က ခန္႔မွန္္းရခက္တဲ့ စကားလံုးေတြ ေျပာတတ္တယ္…သူမနာမည္ အရင္း ကို ေတာင္ သူမက ေျပာျပမသြားခဲ့ပါဘူးဗ်ာ… ေဟာဒီအင္တာနက္ ရြာၾကီးထဲ က သမီးပ်ိဳး ေလးတစ္ေယာက္ အျဖစ္သူမက ရွိခ်င္တယ္တဲ့ ဗ်ာ … လက္ေတ႔ြကို ရင္မဆိုင္နုိင္တဲ့ အခ်ိန္တြမွာ သူမ ဒီရြာကို အလည္ ေလွ်ာက္ သြားေနတတ္ပါတယ္တဲ့ … သိပ္ကိုက်ယ္ျပန္တဲ့ စာအုပ္ေတြ မိတ္ေဆြေတြ အလွတရားေတြ အသိတရားေတြကို သူမအပ်င္းေျပ ေျခဆန္႔ေပမယ့္ သူမက တကယ့္ လက္ေတြ သမား စစ္စစ္ သခ်ၤာညဏ္သိပ္ေကာင္းတဲ့ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္လုိ သူမေျပာျပသြားခဲ့ဖူးတယ္…
ဒါေပမယ့္ စကားတစ္ခြန္း နဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ ရင္ဘတ္ေတြကို ယူသြားခဲ့ဖူးတယ္ … တစ္ေန႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အျပင္မွာ မိတ္ေဆြေတြလိုေတာ့ ေတြဆံုခ်င္ပါေသး တယ္ …


(၇)

ကၽြန္ေတာ္ဆီကို ဖိတ္စာတစ္ေစာင္ထပ္ေရာက္လာျပန္တယ္။ ေသေသသပ္သပ္လက္ေရးေတြက ကၽြန္ေတာ္မသိတဲ့လူတစ္ေယာက္မွန္း ေသခ်ာတာမို႔ စိတ္၀င္တစား ကၽြန္ေတာ္ေဖာက္ဖတ္လိုက္တယ္။ အထဲမွာ အျဖဴေရာင္ရိုးရိုးေလး မဂၤလာဖိတ္စာ ေလး တစ္ေစာင့္ ။ တပတ္တိတိ ေနာက္က်စြာ ေရာက္လာခဲ့တဲ့ စာအိပ္ေလးက သတိုးသမီး ၀တ္ရံုနွဲ႔ ျပံဳးျပံဳးေလးလာ ႏႈတ္ဆက္သြားေသာ သူမ၏ မဂၤလာဖိတ္စာေလးပါ။ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္တံုးကမွ မသိခဲ့တဲ့ သူမ.... နာမည္ေလးကို ကၽြန္ေတာ္ အသံမထြက္ဘဲ ဖတ္မိလိုက္တယ္ ။ သူမ ကၽြန္ေတာ္ကို ေတြ႔ဖို႔ အတြက္ ဖိတ္ၾကားခဲ့ပါသတဲ့ ...

1 comment:

စိမ္း... said...

ေကာင္းလိုက္တာ... ဖတ္ရတာ ေတာ္ေတာ္အရသာရွိတယ္...