Wednesday, July 14, 2010

က်မရဲ႔ ေႏြရာသီ




ေႏြရာသိီ ပူျပင္းေျခာက္ေသြ႔မႈကို စာဖြဲ႔ဖို႔ က်မအခ်ိန္မအားလပ္ခဲ့ေပမယ့္ ေရာင္စံုဆန္းျပာတဲ့ အပြင့္အခက္ေတြ႔ စိုေျပလွပေနတဲ့အသြင္းဆန္း ဒီဇိုင္းဆန္းေတြကို ေတာ့ မိန္းမတို႔ သဘာ၀အတိုင္း က်မရင္ခုန္မိတာေတာ့အမွန္ပါဘဲ။ ရဲတင္းေတာက္ပေနတဲ့ ႏွင္းဆီပြင့္ေတြ႔ စိုးမိုးတဲ့ ႏွစ္၊ လိေမာ္ေရာင္ဂါ၀န္ရွည္ၾကီးမ်ားနွင့္ လိုက္ဖက္ညီလြန္းတဲ့ လူ႔အသံုးေဆာင္ လက္၀တ္တန္ဆာေတြ ေအာက္ ေႏြရာသီဟာ သိပ္ကိုလွပေနတယ္ရွင္။

က်မေနစဥ္လုပ္ကိုင္ ရွင္သန္ေနရတဲ့ ပတ္၀န္းက်င္မွာ အေရာင္ႏွင့္ ဒီဇိုင္းေတြသာ စုိးမိုးထားတယ္။ အ၀ါေရာင္ ၊ လိေမာ္ေရာင္၊ အျပာေရာင္ ၊ အနီေရာင္၊ အျဖဴေရာင္း၊အစိမ္းေရာင္ ေတြေအာက္ အင္မတန္လွပစြာေသာ အဆင္ဆန္းမ်ားက အလွကိုယ္စီ ျဖင့္ စြဲဖက္ဖြယ္ေကာင္းလွပတယ္။ က်မဟာ အေရာင္ေတာက္ေတာက္၀တ္ဆင္တတ္သူမဟုတ္ပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ဒီအေရာင္ ေတာက္ေတာက္ေတြၾကား ဆန္းျပားလွတဲ့ ဒီဇီုင္းေတြေအာက္ မွာ က်မေႏြရာသီကို ျဖတ္ေက်ာ္ေနခဲ့တယ္။ ေႏြရာသီဟာ သိပ္ကိုလွပတဲ့ ပန္းခ်ီကားတစ္ခ်ပ္ဘဲ ေဆးေရာင္စံုစံုလင္လင္ျဖင့္ စိုေျပလန္းဆန္းျပီး ေတာက္ပသစ္လြင္လို ေနပါတယ္။

ဆႏၵ၇ွိတုိင္းသာ ျဖစ္ခြင့္ရမယ္ဆိုရင္ အေနာက္ ဥေရာပနုိင္ငံတစ္ခုရဲ ကမ္းေျခေလးတစ္ခုမွာ ေႏြရာသီကို က်မ ျဖတ္ေက်ာ္ခ်င္တယ္။ အင္မတန္ သိမ္ေမြ႔လွပတဲ့ အဆင္တန္ဆာအ၀တ္အစားမ်ားျဖင့္ ေတာက္ပတဲ့အျပံဳးေတြ ေအာက္မွာ က်မရဲ႕ အားလပ္ရက္ကေလးကို တန္းဖိုးရွီစြာ ကုန္ဆံုးခ်င္ပါတယ္။ က်မက က်မခ်စ္သူရဲ ေႏြနတ္သမီးေလး ျဖစ္ခ်င္တယ္။ အေရာင္မ်ားနဲ႔ က်မခ်စ္သူကို ျပဳစားခ်င္တယ္။ ဒါက က်မစိတ္ကူးေလ စိတ္ကူးသက္သက္ ကူးခပ္ေနတဲ့ ကိုယ္ပိုင္အိပ္မက္….

ဒီလိုနဲ႔ သိပ္မၾကားခင္ကုန္ဆံုးေတာ့မယ္ ေႏြလိုဘဲ သိပ္မၾကားခင္ ေရာက္လာေတာ့မယ္ က်မရဲ႔ ခြင့္ရက္မ်ားအတြက္ က်မရင္မွာ ေႏြရာသီေခါင္ခိုက္ေနခဲ့တာ ရင္ေမာရလြန္းလို႔ အိပ္မေပ်ာ္ရက္ေတြ ထပ္ခဲ့တာမ်ားျပီး။ ေႏြဦးေႏွာင္းမွာ လူတစ္ေယာက္မ်က္ႏွာကို ျမင္ခြင့္ရလိမ့္မယ္ဆိုတဲ့အေတြးနဲ႔ ၾကမ္းတမ္းလွစြာေသာေႏြရာသီ ကိုေမ့ေလ်ာ႔ေနခဲ့တယ္။ ေႏြမွာပြင့္တဲ့ ပန္းေလးေတြေလာက္ ေႏြရာသီအပူကို က်မစိတ္မ၀င္စားခဲ့ပါဘူး။

လူတစ္ေယာက္ရဲ႕မ်က္နွာကို ကိုယ္တုိင္ကိုယ္က်ျမင္ေတြ႔ခြင့္ရဖို႔ ၊သူအသံကိုၾကားခြင့္ရဖုိ႔ နာရီေပါင္းမ်ားစြာ က်မစေတးခဲ့ျပီးျပီ။ ရင္းခဲ့ရျပီးျပီး။ ခ်စ္ျခင္းတရားဆိုတဲ့အရာထက္ ခုိင္မာတဲ့ သံေယာဇဥ္ေတြကို ေက်ာေထာက္ေနာက္ခံျပဳလို႔ လူႏွစ္ေယာက္ေႏွာင္ဖြဲ႔မႈကို က်မတြယ္ဖက္ထားတယ္။ ဒီအရာေလးက က်မရဲ အနာဂတ္ ဒီအရာေလးက က်မရဲ႕ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ ပန္းတုိင္း ။ဒီအရာေလးေပၚမွာ က်မေပးခဲ့ တန္းဖို႔က သူမ်ားထက္သာခ်င္ရင္ သာမယ္ ။ နညး္ခ်င္ရင္လညး္ နည္းမယ္ ဒါေပမယ့္ က်မေပးနုိင္ တတ္နုိင္တဲ့ ပမာဏအားလံုးကို က်မပံုေအာ့ထားခဲ့တယ္။ ဒါေၾကာင့္

`` က်မဟာ ေႏြရာသီကို ေစာင့္ေမွ်ာ္ေနသူ စာရင္းထဲမွာ ဥၾသငွက္ေတြထက္ အမ်ားၾကီးေစာခဲ့တယ္´´


ရင္းနီးေနက် စကားသံေတြ၊ ေတြ႔ေနက် သူပံုရိပ္ေတြ၊ လတ္တေလာ ေတြလိုက္ရမယ့္ အျပံဳးေလးတစ္ခ်က္ကမ်ား က်မကို သိမ္းသြင္းနုိင္ေလမလား ၊ ဒါမွမဟုတ္ သူေျပာလိုက္မယ့္ စကားေလးတစ္လံုးေအာက္ က်မအရည္ေပ်ာ္က်မတတ္ ထိမ္းသိမ္းရခက္ေလာက္ လူတစ္ေယာက္ကို တခဏအတြင္း က်မခ်စ္နုိင္ပါ့မလားဆိုတဲ့ စိတ္ကူးေလးေတြ ေအာက္ တစ္ေနအလုပ္ခ်ိန္း ၁၆ နာရီဆိုတဲ့ လူမဆန္တဲ့ လူအသိုင္းအ၀ိုင္းေကာင္းၾကီးထဲမွာ အင္အားခန္းလုမတတ္ နာရီေပါင္းမ်ားစြာ ဒီေႏြရာသီ မွာ
သာမာန္ထက္ ပိုျပီး အလုပ္ေတြ ပိေနခဲ့ပါတယ္။

လႊဲေလ်ာ္မႈေတြၾကားထဲ အဆင္မေျပမႈေတြၾကားထဲ တခဏတာ အနားယူ အပန္းေျဖမယ့္ ခရီးစဥ္ေလး တစ္ခုကို တစ္စံုတစ္ဦးက ျငင္းပယ္ ထားဆီးခဲ့လိမ့္မယ္လို႔ က်မဘာေၾကာင့္မ်ား ၾကိဳမေတြးခဲ့ပါလိ္မ့္...

မယ္မဒီ
ပန္းခ်ီပံုအား ေန႔သစ္မွ ကူးယူေဖာ္ျပသည္။

1 comment:

emayarKhin said...

စိတ္ဝင္စားစရာပဲ...